Што велат матурантите?” дискутиравме за предизвиците со кои средношколците се соочуваа последниве четири години и како тие ќе влијаат на полагањето на државната матура. Главниот заклучок беше дека ние како генерација немавме една целосна непрекината учебна година, а тоа јасно се одразува на нашето образование. Дел од предлозите беа намалување на обемот на материјалот предвиден за полагање на матура, изоставање на еден интерен предмет и слично. ![💭](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t48/1.5/16/1f4ad.png)
![📣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t13/1.5/16/1f4e3.png)
![💭](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t48/1.5/16/1f4ad.png)
![📣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t13/1.5/16/1f4e3.png)
Овие заклучоци ќе бидат доставени до носителите на одлуки и институциите.![👥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te4/1.5/16/1f465.png)
![👥](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/te4/1.5/16/1f465.png)